Vásároltam, de nem kaptam meg

Ha vásároltál a weboldalunkon vagy a játékban, de nem kaptad meg a vásárolt érméket vagy tárgyakat, ne aggódj! Az alábbiakban részletesen elmagyarázzuk, mit tehetsz ilyenkor.

Bankkártyás Fizetés Esetén

Amennyiben bankkártyával fizettél és fél órán belül nem kaptad meg az érméket, kérjük, add meg a következő információkat, hogy utánanézhessünk a tranzakciónak:

1. A vásárlás időpontja

2. A kifizetést indító név
3. A vásárlás értéke

4. A vásárlásról kapott email képe

Ezeknek az adatoknak a birtokában gyorsan tudunk segíteni a probléma megoldásában.

Emeltdíjas Hívással Történő Fizetés 

Ha emeltdíjas hívással fizettél, és nem értetted a kódot, ne aggódj:

1. Várj egy kicsit, mert a szolgáltató általában SMS-ben is elküldi a kódot.
2. Ha egy órán belül nem kapod meg a kódot, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton.


Ha esetleg valami miatt a kapott kód érvénytelen:

1. Írd le nekünk a telefonszámot, amiről a hívást indítottad.
2. Írd le a kódot, amit a telefonban hallottál.
3. Várj türelemmel, utánajárunk a problémának!


Valami mást vásároltál?

Ha a játékban vásároltál tőlünk, esetleg kiegészítőt vagy más játékbeli képességet és nem kaptad meg, ellenőrizd, hogy a rendszer levonta-e a számládról az összeget. Amennyiben igen és biztos vagy benne, hogy nem kaptad meg, nyiss egy ticketet nálunk.


Gyakori Kérdések (FAQ) 

Mi történik, ha rossz adatokat adtam meg a vásárláskor?

Ebben az esetben is vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a helyzet tisztázásában.

Hogyan kerülhetem el a jövőben a hasonló problémákat? 

Ügyelj arra, hogy mindig pontosan add meg az adatokat, és válassz biztonságos fizetési módot.


Reméljük, ez a cikk segített tisztázni a vásárlással kapcsolatos kérdéseidet. Ha további segítségre van szükséged, fordulj hozzánk bizalommal!

Létrehozás dátuma: 2023. 11. 17. 14:35      Módosult: 2023. 11. 17. 14:40