Nem indul a telepítő? "Installation has failed" megoldások
"Installation has failed" hibaüzenet a FyreMC telepítő indításakor
Te is szeretnél a FyreMC-vel játszani, de problémáid adódtak a telepítéssel? Ne aggódj, most megpróbáljuk megoldani ezeket néhány lehetséges opcióval.
Mit tegyél, ha ezt a hibaüzenetet kapod?
Rendszergazdaként futtasd a telepítőt!
Néha a számítógéped nem engedélyezi, hogy telepítsd a programot. Jobb gombbal kattints a telepítőre és válaszd a "Futtatás rendszergazdaként" opciót.Van elég hely a számítógépeden?
Ellenőrizd, hogy van-e elég hely a merevlemezen. A telepítéshez szükség van némi szabad területre.Zárd be a többi programot a telepítés alatt!
Néha más programok zavarhatják a telepítési folyamatot. Zárd be őket, hogy biztosan minden rendben menjen.Próbáld újra a telepítést!
Ha elsőre nem sikerül, töröld a FyreMC-vel kapcsolatos összes fájlt és mappát, majd próbáld meg újra.Próbáld meg a telepítés idejére letiltani a vírusirtódat, ez is segíthet a sikeres telepítésben.
Kérj segítséget!
Ha még mindig nem működik, lépj kapcsolatba a FyreMC support-al. Mi szívesen segítünk!
Gyakran Ismételt Kérdések (FAQ)
Mi az a "Futtatás rendszergazdaként" opció?
Ezzel a számítógéped speciális engedélyt ad a programnak, hogy telepíthesse magát.Hogyan tudom, hogy van-e elég helyem a telepítéshez?
Kattints a számítógép ikonra, majd nézd meg, hogy mennyi szabad hely van a merevlemezen.Hogyan lépjek kapcsolatba a FyreMC támogatással?
Látogass el a FyreMC hivatalos tudásbázis oldalára.