"Nem tudtunk felvenni a kapcsolatot a szerverrel" - Így szól bele a vírusirtód

Néha előfordulhat, hogy a FyreMC kliens nem képes kapcsolódni a szerverhez. "Nem tudtunk felvenni a kapcsolatot a szerverrel"
Ebben a cikkben bemutatjuk egy konkrét esetet, ahol egy játékos a Bitdefender vírusirtó miatt nem tudott kapcsolódni, és bemutatjuk a lehetséges megoldásokat is.


A játékos, aki a problémával fordult hozzánk, a következő hibajelenséget tapasztalta:

  • A játékos belépett a kliensbe.
  • 3 perc elteltével egy hibaüzenet jelent meg, miszerint "Hiba történt!".
  • A bejelentkezés képernyőn megadta az adatait, majd ezt kapta: "Nem tudtunk felvenni a kapcsolatot a szerverrel"

Lehetséges okok

A hibajelenség oka a Bitdefender vírusirtó lehetett, amely megakadályozta a klienst a kifele való kapcsolódásban. Ezt a debug.log fájlban is láttuk:

[FyreMC-Launcher] [2023. 10. 21. 19:06:27] Error in downloadContent-error (https://auth.fyremc.hu/game/v2/launcher/client_manifest_v2.json) [FyreMC-Launcher] [2023. 10. 21. 19:06:27] Error: connect EACCES 104.21.35.29:443

Megoldási javaslatok

  1. Bitdefender törlése vagy letiltása: Ha a játékosnak nincs problémája azzal, hogy másik vírusirtóra vált, akkor érdemes lehet eltávolítani a Bitdefendert, majd újraindítani a számítógépet.
  2. Rendszergazdaként futtatás: Egy másik lehetőség, hogy a játékos próbálja meg rendszergazdaként futtatni a FyreMC klienst.
  3. Újratelepítés: Ha a fenti két módszer nem vezetett sikerre, a játék újratelepítése is szóba jöhet.

Összefoglalás

A szerverhez való kapcsolódás problémái különböző okokból adódhatnak, de ebben a konkrét esetben a Bitdefender vírusirtó volt az oka. Ha hasonló problémával találkozol, érdemes kipróbálni a fent bemutatott megoldási javaslatokat. Nem csak a Bitdefender, de más vírusirtóval is tapasztalhatsz ilyeneket, bár ez nem túl jellemző. Érdemes megemlíteni, hogy egyes esetekben valóban a mi szervereink nem elérhetőek, de erről #hírekben vagy #közös-chat-en több információt találhatsz. Ha továbbra is problémát tapasztalsz, fordulj a FyreMC support csapatához.


Létrehozás dátuma: 2023. 10. 24. 16:51      Módosult: 2023. 10. 24. 17:00
Fájlok   
DataImage65.png
2 MB
DataImage92.png
2 MB